03 Temmuz 2010

Tunç Residence havuzunda iki balık

Bugün güne pek bir tembel başladık. Uzun bir kahvaltı, sonrasında evi dağıtma, hemen ardından küveti doldurup içinde bıcıbıcı yaparak serinleme... Gün böyle evde pinekleyerek geçer diye düşünüyordum ki bizimkiler birden ayaklandı. İşin garibi annem plaj çantası hazırladı. Huoop ne oluyoruz dememe kalmadan kendimi aşağıda buldum.

Bir de baktım ne göreyim?! Arabamız gelmiş! Babam kavga dövüş servisten kapmış-tamir olduğu halde çeşitli bahaneler öne sürerek arabamızı vermiyorlardı. Axa Sigorta ve Beşiktaş Belediyesi'ne güzel dileklerimizi tekrarlayarak eşyalarımızı bagaja yerleştirdik. Sıra oto koltuğumu monte etmeye gelince bizimkiler sınıfta kaldı. Koltuğu anneme yardımcı olmak için apartman görevlimiz sökmüştü, hemen onu çağırdık. Annemin "Tecrübeli baba işte!" nidalarıyla Hayrettin Abi koltuğumu taktı ve yola çıktık.

Tunç Residence'a vardığımızda Arda ve Neslihan hazırlanmış bizi bekliyorlardı. Sitenin havuzunu bizim için kapatmışlar! Ne ince bir davranış... Arda'ya suya elleriyle vurup şap şap yapmayı öğrettim. Ondan 6 ay büyük olduğum için haliyle daha tecrübeliyim. Yürümeye başlasın bak ona neler öğreteceğim...

Neslihancım benim için de yoğurt getirmiş, afiyetle yedim.Geç gittik, erken kalktık ama çok eğlendik. Hep davet ediyorlar, madem bu kadar güzel vakit geçiriyoruz biz de hep gideriz artık. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder